Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok
Reklamáciu môžete tiež podať prostredníctvom reklamačného formulára na našej stránke.
1. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený len u
predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.
2. V prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo k predávajúceho na kupujúceho,
kupujúci si v zmysle platnej legislatívy reklamáciu vybaviť až po úplnej úhrade
v zmysle § 151 Občianskeho zákonníka.
3. Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu
svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania) na všetok
ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare
uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a
Občianskeho zákonníka. Ak kupujúcim nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle
ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok. Záručná doba začína
plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od
predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne v deň jeho prevzatia.
4. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to
hneď po zistení vady.
5. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:
a. k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
b. nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode
na používanie,
c. používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou,
chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru,
d. zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,
e. poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
f. používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii,
všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo
iným porušením záručných podmienok.
6. Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej
pohrome.
7. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru
(alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda
nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.
8. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu:
FLASH GROUP, s. r. o.,
Jeruzalemská 44,
917 01 Trnava
Avšak nie na dobierku. Alebo osobne doniesť. Tovar je potrebné vhodne zabaliť,
aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať
doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu
dokladu o kúpe (faktúru). Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne
(poštou) alebo osobne (nie formou e-mailu).
9. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o
uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa
považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť
ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom
o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
10. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých
prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch,
najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni
odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví
reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť
aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa
uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma
kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar
alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
11. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
a. pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby tá bola odstránená
bezplatne, riadne a včas. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci.
Kupujúci môže požadovať namiesto o opravy vady (opravy) výmenu chybnej veci za
bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu
tovaru alebo závažnosť chyby,
b. pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na
daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od kúpnej
zmluvy (vrátenie peňazí).
c. reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie
odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny
tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
12. Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní
tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko tovar pri
preprave sa môže poškodiť, odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho
v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete že obal je
nepoškodený.
13. Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných
obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj
bez predchádzajúceho upozornenie kupujúceho.
14. Kontaktná adresa: Adresa prevádzkarne:
FLASH GROUP, s. r. o.,
Jeruzalemská 44,
917 01 Trnava
Kontakt:
Email: info@petshop.eu.sk
Tel. č.: